FORUM ROWEROWE LUDZI Z PASJĄ :)  Strona Główna FORUM ROWEROWE LUDZI Z PASJĄ :)
NIE TYLKO ROWEROWĄ ;)

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
02.09.2016, 18.00, LKJ Nocne źródła Bystrzycy
Autor Wiadomość
Dariusz 


Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 212
Wysłany: 2016-09-02, 13:32   

też się na taki nastawiam, a nie jakieś szalone prucie :-P
 
     
Paweł 

Dołączył: 12 Sie 2016
Posty: 44
Skąd: Lublin,Bronowice
Wysłany: 2016-09-02, 22:05   

Jurek S
Administrator


Dołączył: 26 Mar 2016
Posty: 499

Wysłany: Dzisiaj 14:19
Ale tak w ogóle to wyjazd jest z cyklu rekreacyjnie. :-D I to całkiem poważnie. :->
Jurku,juz nikt w to nie wierzy :-P :mrgreen:
 
     
Jurek S
Administrator


Dołączył: 26 Mar 2016
Posty: 1020
Wysłany: 2016-09-02, 22:57   

I wcale nie było tak strasznie. :-D 23.37 ja już dotarłem do domku. Na początku byla nas czwórka Darek, Mateusz, ja i nowa koleżanka Ewa. Chociaż zdradzę, że juz poznaliśmy ją z FB, a teraz w realu. Ewa jak sama stwierdziła chyba zbyt optymistycznie podeszła do wyjazdu i zrezygnowała jeszcze nad zalewem więc pojechaliśmy we trójkę. Fajnie się jechało, a jakie klimaty przy źródłach i niebo gwiaździste nad nami. :-P Ze statystyk dtd 109,4km, śr. 24,13km/h. :oops:
Podziękowania dla kompanów i za chwilę parę zdjątek
https://plus.google.com/photos/103972787657625375749/albums/6325858841735509185
 
     
Dariusz 


Dołączył: 29 Mar 2016
Posty: 212
Wysłany: 2016-09-03, 09:06   

Kolejny super wyjazd :lol: piękne widoczki. ja dotarłem do domu gdzieś koło 24. Prędkość względna, wcale nie było jakiejś tam napinki :-P Dzięki Jurek i Matusz za świetne towarzystwo, no i Ewie, która mam nadzieję, że skusi się na jakiś następny wyjazd ;-)
Semper Fi :mrgreen:
 
     
Kolarb948

Dołączył: 24 Paź 2017
Posty: 1
Wysłany: 2017-10-26, 06:50   

dobry pomysł
_________________
Pożyczka przez internet
 
     
Jurek S
Administrator


Dołączył: 26 Mar 2016
Posty: 1020
Wysłany: 2017-10-26, 07:33   

Kolarb948 napisał/a:
dobry pomysł

Kiedyś to jeszcze powtórzymy :mrgreen:
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

phpBB by przemo  
Strona wygenerowana w 0,016 sekundy. Zapytań do SQL: 8